Sääntömääräinen kevätkokous tiistaina 22.9.2020 klo 18.00

21.8.2020

Sääntömääräinen kevätkokous tiistaina 22.9.2020 klo 18.00. Paikkana Papa´s DOM pizzeria (Porrassalmenkatu 18, Mikkeli 50100) tai etäyhteydellä osallistuminen.

Kevätkokouksen ohjelma:

• klo 18.00 varsinainen kevätkokous, jossa: käsitellään toimintakertomus ja arvioidaan edellisen toimintavuoden tavoitteiden toteutumista ja toiminnan taloudellista tarkoituksenmukaisuutta sekä päätetään niistä toimenpiteistä, joihin arviointi antaa aihetta. Käsitellään edellisen vuoden tilinpäätös, esitetään toiminnantarkastajien lausunto, päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta sekä vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille. Päätetään ylijäämän käyttämisestä ja mahdollisen alijäämän kattamisesta.
  • n. klo 18.30 ruokailu.
  • Ammattiosasto tarjoaa kaikille kokoukseen osallistujille elokuvateatterilipun.
  • Arvontaa.

​Kokoukseen voi osallistua myös etäyhteyden kautta. Kokoukseen ilmoittauduttaessa ilmoitetaan että osallistuu etäyhteyden kautta. Etäyhteydellä osallistuvan jäsenen sähköpostiin lähetetään linkki (Teams sovellus) jonka kautta hän pääsee osallistumaan kokoukseen.

Ilmoittautuminen ao:n jäsenhuoneen kautta (Tapahtumat) viimeistään 14.9.2020. Saavuthan kokoukseen vain terveenä.

Tervetuloa!